Czy jest gdzieś opisany proces rejestracji i sposób korzystania z Portalu Pracownika?
TAK. Na portalu pracownika w menu "Pomoc"
Czy mogę przeprowadzić proces rejestracji użytkownika na komputerze w domu?
TAK
Czy mogę logować się na swoje konto w Portalu Pracownika z domu lub innego miejsca?
TAK. Należy uważać na zabezpieczenie swojej nazwy użytkownika i hasła. Nie należy danych udostępniać osobom trzecim.
Czy mogę podać adres mailowy inny niż służbowy?
TAK. Jednak trzeba wziąć pod uwagę, że mail zawierający link do logowania może się pojawić trochę później niż w przypadku adresu służbowego, może też wpaść do spamu.
Czy mogę podać numer telefonu inny niż służbowy lub z "podziału płatności"?
TAK
Co zrobić w przypadku, kiedy na podany podczas rejestracji adres mailowy nie doszedł mail z linkiem?
Należy sprawdzić, czy mail nie został umieszczony w skrzynce "spam/wiadomości śmieci". Jeśli tam go też nie ma, być może podczas rejestracji podano niewłaściwy adres mailowy. W takim przypadku należy odczekać co najmniej 2 godziny. Po tym czasie konto zostanie usunięte ( z powodu niedokończonej rejestracji) i będzie można powtórzyć cały proces rejestracji zwracając szczególną uwagę na poprawność wprowadzanych danych.
Otrzymano link aktywacyjny, jednak link ten nie działa.
Prawdopodobnie upłynęło więcej niż 2 godziny od rozpoczecia rejestracji i nie została ona w tym czasie zakończona.
Zarejestrowane konta w Portalu Pracownika są automatycznie usuwane po dwóch godzinach od rejestracji w przypadku:
-braku potwierdzenia przez link przesłany na podany adres email oraz
-braku potwierdzenia kodem przesłanym przez SMS, na podany numer telefonu komórkowego.
Użytkownik powinien w takim przypadku przeprowadzić rejestrację od nowa.
Co zrobić w przypadku, kiedy pomyliłem się podając numer telefonu i kod dostępu nie przyszedł?
Należy odczekać co najmniej 2 godziny. Po tym czasie konto zostanie usunięte ( z powodu niedokończonej rejestracji) i będzie można powtórzyć cały proces rejestracji, zwracając szczególną uwagę na poprawność wprowadzanych danych.
Czy i w jaki sposób można zmienić hasło do konta podane podczas rejestracji ?
TAK, po zalogowaniu się należy skorzystać z opcji Zmień swoje hasło, w zakładce Zarządzaj Kontem.
Czy i w jaki sposób można zmienić numer telefonu podany podczas rejestracji ?
TAK, po zalogowaniu się należy skorzystać z opcji Zmień swój numer telefonu, w zakładce Zarządzaj Kontem.
Czy i w jaki sposób można zmienić adres mailowy podany podczas rejestracji ?
TAK, po zalogowaniu się należy skorzystać z opcji Zmień swój adres email, w zakładce Zarządzaj Kontem.
Czy można podać ten sam numer telefonu dla kilku osób? (Np. ten sam dla męża i żony, oboje są pracownikami PGG)
TAK, ale zalecamy aby każde konto miało indywidualny numer telefonu.
Czy można podać ten sam adres mailowy dla męża i żony, oboje są pracownikami PGG?
NIE, bo adres mailowy jest jednocześnie loginem do Portalu Pracownika i musi być unikalny dla każdego zakładanego konta.
Co zrobić jeśli nie posiadam telefonu komórkowego?
Telefon odbierajacy SMS-y (komórkowy lub stacjonarny) jest wymagany podczas rejestracji. Na podany numer jest wysyłany SMS z kodem aktywacyjnym. Obecnie nia ma możlwości aktywacji konta bez podania numeru telefonu.
Zapomniałem hasła do portalu
Proszę skorzystać z opcji "zapomniałeś hasła?" dostępnej w formatce logowania
Przy próbie uruchomienia procedury - Zapomniałeś hasła - gdy podaje swój mail (prawidłowy) pojawia się komunikat "Nieprawidłowy mail".
Proszę zgłosić problem do Service Desk PGG. (tel. 32 7178775 )
Co zrobić, gdy dane kadrowe prezentowane na Portalu Pracownika są nieaktualne albo niepoprawne ?
Należy zgłosić się do Działu Kadr na swoim Zakładzie i podać aktualne dane lub wyjaśnić nieprawidłowości.